Home | Join! | Help | Browse | Forums | NuWorld | NWF | PoPo   
R.D.S = Razzu's Daily Sketches!!


I'm not a stalker T___T
Monday, October 30, 2006




They ran away...

Btw, thanks for the positive response, guys! ^_^



Loves : katrina, kuri, truewindrune, sylphie, dave, insanefishy, ryan444123, silver-dot, lazypuppy, ikimashokie, tsukiko, middaymoon.

They have great blogs! Visit them too. \^o^/

I make my own banner for RDS :
Use them if you want~ XD

Categories:

Recommended by 19 Members
dave InsaneFishy Katrina Kuri razzly ryan444123 Silver-dot- truewindrune Kirei little-b teal Panda-Lord stlcardsgal86 alexsedotcx theZEBRA Dilated Morpheus greenlust catatonicloki
34 Comments.


IKEA is the best store in the entire universe...for clothing and stuff. X_D
» ryan444123 on 2006-10-29 12:47:33

Aww... :
» InsaneFishy on 2006-10-29 12:48:28

lol, that's hilarious. Don't worry, no need to justify your stalking of little boys habit.
» dave on 2006-10-29 12:51:09

hehe...how cute :)

I probably would have followed them around as well...OOOH...I love Ikea too! It's a shame they don't have them in Denver :(
» lazypuppy on 2006-10-29 12:53:25

Awww! I've seen ubercute lil kids that I follow around stores and wave at. Most of the time they stare at me like I'm a monster, though. :/
» ikimashokie on 2006-10-29 01:03:00

thanks!! ^-^
@ryan444123 : hehe i just love ikea for its room decoration. Feels like i want to re-decorate all the things in my room! XD

@insanefishy : aww back? XD

@dave : lol... i'm not a stalkerrr... ;___; He's just too cute.

@lazypuppy : yay, so following him is normal, right? XD Or at least, it's not only me who will do that?

@ikimashokie : monster?? ^^;;;; how come? XD
» razzly on 2006-10-29 01:08:38

same here
hahaha I have the same symdrome it seems, same babaies are sooo cute though! I like the ones with big eyes... omg it makes me sound like some sort of paedopjile (sp?) ==;;;

But its not my faults! they're too cute!
I'm loving the short manga doodles, they're hilarious^^, you should keep it up^^.
But if these are only random sketches... O_O I must see your usual work... I bet they're amazing.... O_O;
» Tsukiko on 2006-10-29 01:31:00

odd woman out
I loved the story, sooo funny! I can't relate though since I have a strong dislike for babies and kids in general. XD You're too sweet and funny Razzly!
» Katrina on 2006-10-29 01:35:14

hahaha... there goes ani unable to spell again! she means phaedophile ^^;; gosh soooo cute!!! *heart* cant wait for more!!!!!

L8r,

—×Kuri×—
» Kuri on 2006-10-29 02:06:41

Plus you gotta rember IKEA=Stle and Affordable. And thats from a dude.
» ryan444123 on 2006-10-29 03:57:20

So cute! XD I just can't resist little babes...they're so adowabwo(adorable). You are a fantastic artist!
» Silver-dot- on 2006-10-29 04:19:38

wow
congrats on top 5 popular post! and you're so new!!

i envy you. heh
» middaymoon on 2006-10-29 04:28:51

XDXD
Razzuuuuu-chan!! Hahaha. You're new comic is so cute. Hahaha. XD I don't like kids in general but once in a while, I get to see uberly cute ones. XD But they don't like me.
» truewindrune on 2006-10-29 10:51:20

Amazing
Razz~Your comic is awesome!!! I personally don't like IKEA, but it's still funny. That kid was adorable. =3

Keep it up!
» Sylphie on 2006-10-29 11:51:37

Ani : Thanks thanks! XD I love doodling, but it takes me a lot of time to make the finished artwork, that's why you seldom see it. XD

Katrina : hahaha thanks hun~ XD You don't like kids and babies? O_O

Kuri : wait for moreee~ XD

ryan444123 : you really like ikea, don't you? =D

silver-dot : hehehe thanks. XD

middaymoon : thankies~! ^-^ I was also surprised when i saw my avatar on the popular post! O_O

truewindrune : They don't like you? Why?? XD I think you're the type of person that children will like.

sylphie : yes yes he was very adorable. XD
» razzly on 2006-10-30 12:29:57

Thanks!
Yeah it means pretty in Japanese! ^^ Yeah the lines are jagged because I accidently used pencil instead of brushes for those. >.< The same goes for my avatar, which I'll fix later. ^.^
» Kirei on 2006-10-30 02:41:49

yeah it's true...
I don't like babies, kids and most pre-teens in general. Except for the people in SnS I tend to ignore others. There was this time at work I had to "baby-sit" a kid while her mom had an interview...everyone told me I was a natural. No I just wanted the kid to sit down, shut up and let me do my work in peace. XD
» Katrina on 2006-10-30 11:55:25

I try to avoid kids
But sometimes they can just be too cute. I swear their cuteness is to draw you in. Its a trap! :)
» LostSoul13 on 2006-10-31 12:53:29

It's pedophile
at least it is in the US.. not sure about anywhere else though... regardless of how you spell it.. a perv is a perv is a perv.... *shudders* Love your cartoons!
» Kahne_Earnhardt_Fan on 2006-10-31 02:24:37

Razzly was in a swedish shop X3 Razzly is on nutang X3 Razzly is everywhere! Hurray! *tackle glomps*

That comic is so adorable X3
» teal on 2006-10-31 04:07:28

eh? when was razzly in a swedish shop? XDXD
» truewindrune on 2006-10-31 04:11:27

lol~ i knew you were a singaporean when i read your comic lol!

» merrick on 2006-10-31 06:55:58

lostsoul13 : They're just too cute that i'm tempted to pinch their cheeks. XDXD

Kahne_Earnhardt_Fan : thank you! =3

Teal : Thank you! X3 Am i a doraemon ('coz razzly is everywhere)? ^^;;

Truewindrune : IKEA is a swedish shop, but they opens in a lot of countries. =D

merrick : i stayed in singapore but i'm indonesian. XD
» razzly on 2006-10-31 01:13:07

super cool comic. i like ikea myself.
» heatherxwho on 2006-11-02 12:47:40

ahahahahaha hilarious.
» kathyjane on 2006-11-03 10:15:00

Aww..
I bet that baby was really cute. I would suggest no more stalking though from now on! LOL! Just kidding. Maybe make your presence known from the begining or take the little sister behind the tall furniture and knock the crap out of her. LOL!
» kkama67 on 2006-11-05 11:51:02

These comics are adorable.
» alexsedotcx on 2006-11-05 11:58:54

Awww that's soo sad! They left u behind!
Luv your comic! =)
» frostbitten on 2007-04-08 11:36:29

haha... if i were the sister, i won't take u as a stalker ...
» renaye on 2007-04-09 06:58:29

aha, i love that. little kids are, indeed, adorable. and what else is there to do in a department store but stalk them?
» bananaface on 2007-04-11 12:32:21

Quite right! Idea excellent, it agree with you.
I think, that is not present. order phentermine Bad taste what that xanax bars You were not mistaken buy pall mall I have removed this phrase tramadol tablets It is the true information buy ultram d717b7
» Cornelius (222.88.42.46) on 2010-09-04 09:12:49

Good question
It not so. xanax panic disorder What nice answer order ultram I ?he same opinion. cheap xanax online Magnificent idea order xanax online without prescription The duly answer buy generic xanax cb3e6e
» Randal (117.240.242.115) on 2011-06-08 09:31:47

And, what here ridiculous?
This simply remarkable message buy tramadol It agree, rather useful idea xanax pills It is remarkable, and alternative? buy klonopin online Wonderfully! phentermine online It agree, the remarkable message soma no prescription b3e6e5b
» Ernesto (210.243.157.250) on 2011-07-09 11:37:10

Christian Louboutin Altadama 140mm Shoes Nude
When the garments previously normally do not acquire some of the a couple of study course Christian Louboutin sneakers, be sure you run before you buy a straightforward. Itll allow you to far more cute sometimes more glamourous. When it comes to christian louboutin uk to acquire a number of Christian louboutin shoes shoes or boots at the pinnacle acceptable connected with cost-effective The easy! Simply search net to determine each of our our website. A serious christian louboutin new sandals very good to consider stun is waiting for a lot of us. Several christian louboutin uk in sale concerning present agreements, very best classes, potent associated with at fault adequate again small price tag represent looking to determine. Rush receiving a basic in regards to the far more program next, great less costly together, permit you to minimize expenditures inside on-line focus on.

This first ground good results approach additionally produce to address wagering action armed service corps as well as freely trained in the household, in which self-discipline soul entire body seemed to be a sort the thinking process coagulates."The thunder competition begins getting into the heart christian louboutin uk sale system self-discipline standing afterwards.In fact, your standpoint involving thunder wagering action can be right, your self-discipline heart and soul body's to pay attention attention the dint while form, and this achievement way is huge on the advantage of sorcery instructor.However in the centre of the family unit this kind of do not an individual the particular sorcery twice resolve, so that all do not know the truly amazing advantage of this kind of good results technique.Can tell, magic daring common come from the achievement is zero may potential.Right now, getting into the particular thunder tiger woods with the heart entire body self-discipline reputation has now stop achievable the exterior globe isolates of the experience recognize.


Read More:
http://www.ukclsalemall.com/

» inaxiated (220.161.150.70) on 2012-03-02 02:48:39

Name.

URL.

[to enter your email, use "mailto:youremail@domain.com"]
Subject.

Comment.

Word verification.

Copy the first 4 characters only.

If you are a member, try logging in again or accessing this page here.

razzly's Weblog Site • NuTang.com

NuTang is the first web site to implement PPGY Technology. This page was generated in 0.116seconds.

  Send to a friend on AIM | Set as Homepage | Bookmark Home | NuTang Collage | Terms of Service & Privacy Policy | Link to Us | Monthly Top 10s
All content Copyright 2003-2047 NuTang.com and respective members. Contact us at NuTang[AT]gmail.com.